OSTYN VUODEN TERRIERIKILPAILUT 2018

Oheisiin kilpailuihin on ehdottomasti ilmoittauduttava kirjallisesti Vuoden 2018 terrierikisat -lomakkeella määräaikaan mennessä. Tämä koskee myös valiokoiria. Myös vuoden kuluessa saavutetut tittelit tulee ilmoittaa nyt vaadittujen tietojen kera.

Kaikki valioilmoitukset sekä Vuoden koira -kilpailuihin osallistumiset tulee tehdä 31.1.2019 mennessä Vuoden 2018 terrierikisat -lomakkeella.
Olethan huolellinen kun täytät lomaketta, koiran tulokset ja pisteet ja
yhteispistemäärä pitää näkyä. Puutteelliset ilmoittautumiset hylätään.

Tulokset julkistetaan OSTYn nettisivuilla, facebookissa ja Ostypostissa.
Palkinnot jaetaan sääntömääräisen kevätkokouksen yhteydessä. Kokouskutsu tulee kaikille jäsenille.

Osty palkitsee vuosittain jäsentensä omistamia terriereitä seuraavasti: Suomen muotovalio (FIN MVA), Kansainvälinen muotovalio (C.I.B.) ja vastaavat arvot tottelevaisuudessa, agilityssa tai vastaavassa lajissa. Osty palkitsee vuosittain harkintansa mukaan myös EuV:t, MV:t, ulkomaiset muotovalion tai käyttövalion arvot, Voittaja-tittelin saaneet sekä sijoitukset esim. jonkin lajin SM-, PM- tai MM-kisoissa.

Kilpailuihin osallistuvan koiran tulee olla Ostyn jäsenen omistuksessa ja asua hänen luonaan. Kasvattajakilpailuun voi ilmoittaa kasvattinsa, vaikka kasvatin omistaja ei olisikaan Ostyn jäsen.

KILPAILUJEN SÄÄNNÖT JA PISTEYTYS

Linkit .pdf-tiedostoihin sivun alareunassa

HUOM! NORD näyttelyn pisteet = kansallisen näyttelyn pisteet

Lisäksi kasvattajaryhmän BIS-sijoituksista tulee seuraavat pisteet:

BIS4=3pist. BIS3=4pist., BIS2=5pist ja BIS1=6pist.

SÄÄNNÖT JA PISTEYTYS .pdf-tiedostoina